Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Ο πιο εύκολος τρόπος να φτιάξετε σπιτική σάλτσα ντομάτας!

 



 Ο πιο εύκολος τρόπος να φτιάξετε σπιτική σάλτσα ντομάτας!
Κάθε καλοκαίρι φτιάχνω σάλτσα για να έχω για τον χειμώνα με λίγες ντομάτες κάθε φορά. Είναι πιο εύκολο από το να κάνω μεγάλη ποσότητα.
Δείτε πως :

 

Μιάς και έχω δικό μου λαχανόκηπο, χρησιμοποιώ κάθε φορά όσες ντομάτες είναι πολύ ώριμες και δεν τις χρειάζομαι για σαλάτα.
Σήμερα μάζεψα τις τελευταίες ντοματούλες μου.


 Πλένω καλά τις ντομάτες, τις βάζω λίγες λίγες στο μούλτι και κατευθείαν σε μια κατσαρόλα.



Προσθέτω μια κουταλιά της σούπας ζάχαρη και μισό ποτήρι περίπου ελαιόλαδο.
Άν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε αλάτι, πιπέρι, βασιλικό, ψιλοκομμένη κόκκινη ή πράσινη πιπεριά ή οτιδήποτε άλλο σας αρέσει.
Εγώ την αφήνω σκέτη για να την μαγειρεύω ανάλογα με τι φαγητό πρόκειται να ετοιμάσω.

Όταν πάρει μια βράση, χαμηλώνω την φωτιά και την αφήνω περίπου για μισή ώρα μέχρι να φύγουν τα πολλά υγρά.


Όσο είναι ακόμη καυτή η σάλτσα,
με μία κουτάλα γεμίζω τα βαζάκια χρησιμοποιώντας ένα χωνί, αφήνοντας ένα εκατοστό κενό, κλείνω με τα καπάκια και αμέσως τα αναποδογυρίζω. Όταν κρυώσει η σάλτσα την αποθηκεύω σε σκοτεινό μέρος έτσι όπως είναι αναποδογυρισμένη.


Όσα βαζάκια θέλω να χαρίσω τα στολίζω με ένα πανάκι και σπάγκο.
Καλή επιτυχία!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Πανέμορφα Έργα Τέχνης Μοναδικά

Δημοσιεύτηκε από DIY Ideas - Home & Garden by Maria στις Παρασκευή, 2 Μαΐου 2014

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Βρείτε μας στο Facebook