Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Πως φτιάχνουμε λιαστές ντομάτες.




Λατρεύω τις ντομάτες για αυτό και φτιάχνω λιαστές για να έχω το χειμώνα για τις σαλάτες μου. Γίνονται πανεύκολα!

Χρησιμοποιώ ντοματίνια πάντα αν και καμία φορά μερικές μικρές ντομάτες, φυσικά που μάζεψα από τον κήπο μου. Άν δεν έχετε κήπο δεν πειράζει, να είναι καλά τα μανάβικα όπου θα βρείτε ότι θέλετε.
Πλένω και στεγνώνω τις ντοματούλες με χαρτί κουζίνας και τις κόβω στην μέση.

Σε ένα ταψάκι τις στρώνω μία μία στην σειρά και μετά βάζω λίγη ζαχαρίτσα και χοντρό αλάτι σε κάθε μία.

Απλώνω ένα τούλι και το στερεώνω με μανταλάκια.
Έτοιμες για ηλιοθεραπεία!
Τις βάζω σε ηλιόλουστο μέρος όλη μέρα και το βραδάκι τις φέρνω μέσα στο σπίτι για να μην πέσει η υγρασία επάνω τους μιας και αυτό που θέλω είναι να φύγουν όλα τα υγρά από τις ντοματούλες μου.
(Την επόμενη μέρα έχω απώλειες μιας και κάποιος τις τσιμπολογάει,... )

Μετά από περίπου τρεις μέρες είναι έτοιμες για να τις βάλω στα βαζάκια τους.
Γεμίζω τα βαζάκια με τις ντοματούλες και βάζω μέσα και μερικά κλαδάκια δεντρολίβανο για άρωμα.
Μπορείτε να βάλετε και κόκκους πιπεριού για πιο πικάντικη γεύση.
Τέλος, γεμίζω μέχρι επάνω με ελαιόλαδο και κλείνω τα βαζάκια.


Αυτό ήταν! Και τώρα περιμένουμε τον χειμώνα για να τις βάλουμε στις σαλάτες μας από μαρούλι ή ρόκα.
Καλή Επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Πανέμορφα Έργα Τέχνης Μοναδικά

Δημοσιεύτηκε από DIY Ideas - Home & Garden by Maria στις Παρασκευή, 2 Μαΐου 2014

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Βρείτε μας στο Facebook